
Stado Ogierów w Łącku Sp. z o.o. z siedzibą w Łącku
ul. Płocka 12, 09-520 Łąck
NIP: 774-10-06-844
zaprasza do składania ofert:
I. Opis Przedmiotu Zamówienia
WYKONANIE WRAZ Z ZAKUPEM I MONTAŻEM TRYBUNY SYSTEMOWEJ.
Wykonanie Robót
Wykonawca odpowiada za prawidłowe i bezpieczne wykonanie robót przedstawionych w niniejszym opracowaniu.
Przedmiotem zamówienia jest w szczególności:
Fundamenty
Przyjęto bezpośrednie posadowienie trybuny na stopach fundamentowych. Przyjęto granicę przemarzania gruntu na poziomie h = 1,00 m ppt. Obiekty zostaną posadowiony na gruntach nośnych. Ewentualne przewarstwienia gruntu, występujące w poziomie posadowienia (lub bezpośrednio pod), należy wybrać i wypełnić podsypką piaskowo-żwirową zagęszczoną do Is≥0,98. Stopy fundamentowe zaprojektowano jako żelbetowe, wylewane z betonu C25/30 i zbrojone prętami walcowanymi ze stali klasy B500SP. Stopy fundamentowe należy wykonać na wcześniej ułożonej warstwie z betonu podkładowego C8/10, o grubości min. 10 cm. Grubość otuliny dla prętów stanowiących zbrojenie fundamentów – 5 cm (od strony gruntu). Klasa ekspozycji – XC2.
Izolacja przeciwwilgociowa (przeciwwodna) stóp fundamentowych wg projektu architektonicznego. Liczba stóp fundamentowych zależy od doboru trybuny, szacowana łączna ilość to 96szt.
Trybuna zlokalizowana jest w zachodniej części działki. Trybuna zamontowana na stopach żelbetowych.
Trybuna systemowe o wymiarach:
Szer. 3,06 i długości 30,70 lub 14,37
Specyfikacja trybuny wg załączonych rysunków – przed zakupem docelowej trybuny uzyskać akceptację Zamawiającego
Dla zakresu prac wydane jest pozwolenie na budowę – kierownik budowy z ramienia Zamawiającego
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty:
a) dokumentu potwierdzającego formę wykonywanej działalności gospodarczej (wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub z rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego),
b) zaświadczenia o niezaleganiu z płatnościami składek do Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
c) oświadczenia, że prace budowlane wykonywane na podstawie umowy będą prowadzone przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) dokonywanie uzgodnień i odbiorów,
2) Wszelka niezbędną dokumentację i wykonane prace budowlane muszą być realizowane zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami prawa, w szczególności :
a) ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2016.290) wraz z przepisami wykonawczymi do niej,
b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U.2004 r.130.1389),
c) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015 r.1422), d) ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2016.672),
Termin realizacji zamówienia: do 30.03.2026 roku.
Okres gwarancji na roboty budowlane związane z zadaniem, licząc od daty odbioru końcowego – 24 miesięcy.
II. Termin i forma złożenia oferty.
Oferty należy składać do 22 października 2025r do godziny 15.00.
Oferty można składać:
– drogą elektroniczną na adres mailowy: sekretariat@stadoogierow.pl
– w formie papierowej w sekretariacie spółki w siedzibie w Łącku, ul. Płocka 12
III. Warunki udziału w postępowaniu:
1) sugerowane dokonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty: osoby do kontaktu: Karolina Koper tel. 601 192 129, lub Agnieszka Bucior 24 262 98 97.
2) posiadanie wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia o podobnym zakresie robót i wartości co najmniej 100 % wartości składanej oferty. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych zadań spełniających warunki wiedzy i doświadczenia;
3) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (oświadczenie)
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie wymienionych w SIWZ dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego.
Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów wymienionych w SIWZ oraz będzie zgodny z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
IV. Stado Ogierów w Łącku zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferty, prowadzenia dalszych negocjacji z wybranymi oferentami, unieważnienia zapytania lub nie dokonania wyboru bez podania przyczyny.
V. Okres obowiązywania oferty 30 dni.
VI. Stado Ogierów w Łącku Sp. z o.o. informuje, że nie podlega przepisom Ustawy Prawo zamówień publicznych.
VII. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez oferenta regulaminu prowadzenia postępowań w zakresie inwestycji oraz zbywania zbędnych środków trwałych Spółki SO w Łącku. Regulamin dostępny jest w siedzibie ogłoszeniodawcy.
Załączniki:
Treść zapytania do pobrania:
Zapytanie _ofertowe_ II wykonanie wraz z zakupem i montażem trybuny systemowej
Twój koszyk aktualnie jest pusty.